x
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Sipari ve Kargo Süreçleri

Kargolarınız siparişiniz oluşturulduktan sonra eğer ürün tedarik edilmiyorsa ortalama 2 iş günü,eğer tedarik durumu söz konusu ise minimum 3-4 iş günü içerisinde tarafınıza kargolanır. 

Üye olmadan alışveriş yapan müşterilerimiz için; 

* Sipariş olşutururken sipariş detayında belirttikleri email adreslerine sistemimiz ürünleri kargolandığında bir bilgilendirme e-postası göndermektedir.

Ayrıca web sitemizin üst menüsünde bulunan Sipariş Takibi alanında sipariş numaralarını sorgulatıp kargo takip numaralarına ulaşabilirler.

Üye olan Müşterilerimiz;

* Yine aynı şekilde üyelik oluşturdukları eposta adreslerine kargo takip numaraları iletilmektedir.
*Müşterilerimiz üye girişi sağladıktan sonra Hesabım -> Siparişlerim sayfasındanda sipariş durumlarını görebilirler.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.