x
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Ürün İadelerinde Müşteriye Yapılan Ödemeler

Geri ödemeler iade gerçekleştiği tarih itibari ile 7 iş günü içerisinde gerçekleşir. Bankanıza göre tutarın hesabınıza yansıması 2 ila 7 iş günü gibi bir süreyi bulur. İadeniz sağlandıktan sonra iade dekontunuz üyelik mail adresinize gönderilir.

2- Havale/EFT ile Verilen Siparişlerdeki Ödemeler

Siparişinizi Havale-Eft ile Tamamladığınızda Hesabım -> Havale Bildirim formunu doldurmanız gerekmektedir.

Veya bizimle iletişime geçerek [email protected] mail adresimize dekont paylaşmanız gerekmektedir. 

Havale Bildirimde bulunmayan müşterilerimizin sipariş geçikmelerinden firmamız sorumlu değildir. 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.